آیلارآیلار، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

ماه من

چطوری بگم دوستت دارم ؟

1391/5/20 18:00
نویسنده : مامان جون
872 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 


چطوری بگم دوستت دارم؟

 

 

1- دست بچه ات را بگیر،اوراباخودت به آشپزخانه ببر وبعد ازظهرت رابا پختن کیک وشیرینی در کنار اوسپری کن.

2- بچه ها تمام مدت درحال یادگیری از دنیای اطراف خودهستند. بیشتر کودکان ازسوارشدن به  اتوبوس یا مترو ذوق می کنند.اگر می خواهی زیاد دست و دلباز باشی ،بچه ات راسوار قطار یا هواپیماکن واورا به مسافرت ببر.

3- برای تفریح وسرگرمی فرزند کوچکت ،هدیه ای کوچولو ،مثل یک سوت یا یک آب نبات را درجعبه ای بزرگ کادوپیچ کن و به او بده.

 

 

 

 

 


پسندها (1)

نظرات (4)

خاله سنا
19 مرداد 91 23:32
ممنون زیبا بود


مرسی که به وبلاگ ماه من سرزدین و ببخشید که غیبت طولانیم باعث شد دیر جواب بدم
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 12:38
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
الهام مامان علیرضا
19 خرداد 92 14:03
سلام تو قسمت متولدین امروز باهاتون آشنا شدم اومدم تولد آیلار ناز و بهتون تبریک بگم
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
19 خرداد 92 17:09
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد